Τηλεοπτική, κωμική σειρά από το αρχείο του Mega, που προβλήθηκε από τον Σεπτέμβριο του 1991 έως τον Ιανουάριο του 1993, σε σενάριο της Δήμητρας Παπαδοπούλου.
Οι ηθοποιοί της σειράς είχαν τα πραγματικά τους ονόματα και η σειρά βασίστηκε στη ραδιοφωνική εκπομπή Κυριακή Μήτηρ Πάσης Κακίας, τα κείμενα της οποίας έγραφε η Δήμητρα Παπαδοπούλου.
Οι χαρακτήρες της σειράς:
Σπύρος Παπαδόπουλος: Ο Σπύρος θεωρείται ο πιο σοβαρός και ώριμος της παρέας. Είναι άντρας της Δήμητρας, αλλά λόγω της δουλειάς του και της γενικής συμπεριφοράς της γυναίκας του, την παραμελεί συνέχεια, ενώ υπάρχει και η στιγμή που την απατάει. Ο Σπύρος έζησε τα γεγονότα του Πολυτεχνείου από κοντά και είναι έντονα ταυτισμένος με την αριστερή ιδεολογία. Μόνιμη φράση του: «Τι έγινε ρε παιδιά;» κοιτάζοντας προς την κάμερα, ενώ συνήθως καπνίζει μια πίπα και διαβάζει εφημερίδα.
Γιάννης Μπέζος: Ο Γιάννης είναι ομοφυλόφιλος και καθώς η κοινωνία τότε δεν έκανε αποδεκτό τον σεξουαλικό του προσανατολισμό, είναι συνεχώς νευρικός και θυμωμένος με τα πάντα, με αποτέλεσμα να ξεσπάει συνέχεια στη Δήμητρα, με την οποία κάνει παρέα. Είναι ιδιαίτερα αρνητικός με την Ρένια, την οποία αποκαλεί «αστροπελέκι». Δεν ξέρουμε τίποτα για την προσωπική ζωή του Γιάννη και είναι ο μοναδικός που δεν έχει ερωτική ζωή. Κατά την διάρκεια της σειράς υπάρχουν συχνές αναφορές σε μια θεία του, την Βιργινία , η οποία τον μεγάλωσε και τον συντηρεί. Σε κάποιο από τα πρώτα επεισόδια αφήνει να εννοηθεί ότι είναι σχεδιαστής ρούχων. Μόνιμη φράση του: «Λυσσάρες!»
Βλάσσης Μπονάτσος: Ο Βλάσσης είναι ο χαλαρός τύπος της παρέας. Του αρέσουν οι γυναίκες, οι συχνές έξοδοι και είναι αδέσμευτος. Ο Σπύρος είναι παιδικός του φίλος και δουλεύει μαζί του σε μια διαφημιστική εταιρεία. Δεν έχει ποτέ πρόβλημα να κατακτήσει γυναίκες και είναι γνωστός για τις πολλές και ταυτόχρονες σχέσεις του, μία εκ των οποίων είναι η Ρένια. Συγκατοικεί με τον Γιάννη «προσωρινά» από τότε που χώρισε ο Βλάσσης από την σύντροφο του. Ο Γιάννης συχνά γκρινιάζει στον Βλάσση για την ακαταστασία του, ο οποίος συνέχεια τον αγνοεί για να αποφεύγονται οι καβγάδες. Στην σειρά έχει διατηρηθεί ένα μεγάλο κομμάτι του χαρακτήρα του Βλάσση Μπονάτσου, αφού αναφέρονται οι Πελόμα Μποκιού, διαφημίσεις του ίδιου και η μουσική του ιστορία. Επιπλέον, έχει μείνει στην ιστορία η ατάκα του «καλά με συγχωρείς».
Δήμητρα Παπαδοπούλου: Η Δήμητρα είναι ένα από τα τέσσερα κεντρικά πρόσωπα της σειράς, και πρακτικώς αντιπροσωπεύει έναν μέσο τύπο άνεργης Ελληνίδας νοικοκυράς της Αθήνας κατά τη δεκαετία του 1980. Δεν έχει πανεπιστημιακή μόρφωση, είναι ανεπάγγελτη και περνάει τον περισσότερο χρόνο της μέσα στο σπίτι. Ζηλεύει τον άντρα της, Σπύρο, έχει κόμπλεξ κατωτερότητας, θεωρείται από τους άλλους χαζή, αμόρφωτη, άχρηστη και μέτρια νοικοκυρά και ζηλεύει τις πιο δυναμικές και πετυχημένες γυναίκες. Είναι ικανή να κάνει τα πάντα για να κρατήσει κοντά το σύζυγό της και να του ξυπνάει το ενδιαφέρον. Κατά καιρούς έχει καταβάλει προσπάθειες να ανέβει στην εκτίμηση του Σπύρου, αλλά μονίμως αποτυγχάνει. Μη καταλαβαίνοντας τα πιο σοβαρά θέματα που συζητούν οι άλλοι χαρακτήρες, έχει την τάση να υπεραπλουστεύει τα πράγματα, το οποίο και δημιουργεί κωμικές καταστάσεις.
Ρένια Λουιζίδου: Γραμματέας στην εταιρεία του Σπύρου και μοντέλο, είναι μέλος της παρέας αφότου έκανε δεσμό με το Βλάσση. Όλοι την αγνοούν, όπως και ο Βλάσσης, ενώ αυτή προσπαθεί η παρέα να την εκτιμήσει. Συνήθως καταλήγει στο περιθώριο, μαζί με τον κύριο Χαλακατεβάκη. Πολλές φορές ανταλλάσσει σχόλια ζηλοφθονίας με την Δήμητρα. Είναι γνωστή στην παρέα και ως «αστροπελέκι», προσωνύμιο που της απέδωσε ο Γιάννης.
Βασίλης Χαλακατεβάκης: Πρόκειται για τον διαχειριστή της πολυκατοικίας και ιδιοκτήτη των διαμερισμάτων των 4 Απαράδεκτων στην οδό Αδάμαντος 4 στο Λυκαβηττό. Ο ίδιος διαμένει έναν όροφο πάνω ή και κάτω από τους πρωταγωνιστές. Σαν χαρακτήρας είναι τσιγκούνης και μάλλον αδιάκριτος, γι’ αυτό και αρκετά αντιπαθής στην παρέα. Παρ’ όλα αυτά ο Βασίλης τους ανέχεται και προσπαθεί συνεχώς να τους κάνει παρέα. Σε αρκετές περιπτώσεις προσπαθεί χωρίς επιτυχία να παντρευτεί. Όντας μη ελκυστικός, οι γυναίκες με τις οποίες ποτέ δεν έφτασε στο γάμο, έχουν πάντα χρησιμοθηρικό σκοπό, θέλοντας απλά τα λεφτά του.