Οι ταινίες που έρχονται στους Κινηματογράφους από 28 Ιουλίου.
Η ιστορία πίσω από το διασημότερο αξιοθέατο έγινε ταινία και περιγράφει το… ρομαντικό παρασκήνιο της κατασκευής του πύργου του Άιφελ από τον Γάλλο μηχανικό Γκιστάβ Άιφελ.
Έχοντας μόλις ολοκληρώσει τη συμμετοχή του στην ανέγερση του Αγάλματος της Ελευθερίας, ο διάσημος μηχανικός Γκιστάβ Άιφελ βρίσκεται στην κορυφή του κόσμου.
Ενώ η γαλλική κυβέρνηση τον πιέζει να δημιουργήσει κάτι θεαματικό για την Παγκόσμια Έκθεση του 1889 στο
Παρίσι, ο ίδιος θέλει απλά να σχεδιάσει το μετρό της πόλης. Ξαφνικά όλα αλλάζουν όταν ο Άιφελ συναντά μια μυστηριώδη γυναίκα από το παρελθόν.
Το απαγορευμένο πάθος τους θα ξυπνήσει ξανά, και θα τον εμπνεύσει να αλλάξει για πάντα τον παριζιάνικο ουρανό.
Η ταινία «Άιφελ» αντιμετωπίστηκε με τεράστιο ενθουσιασμό από τους κριτικούς, ενώ η παραγωγός της Βανέσα βαν Ζούλεν έφτασε στο σημείο να συγκρίνει την ταινία με τον «Γαλλικό Τιτανικό».
Η ιδέα δημιουργίας της ταινίας γεννήθηκε το 1997. Στην αρχή κέντρισε το ενδιαφέρον αρκετών στούντιο παραγωγής και του σκηνοθέτη Luc Besson που ήθελε να την υλοποιήσει το 2000 με πρωταγωνιστές τους Ζεράρ Ντεπαρντιέ και Ιζαμπέλ Ατζανί.
1981. O ΟSS 117, είναι ξανά κοντά μας. Σε αυτή την αποστολή – πιο δύσκολη, πιο επικίνδυνη και πιο καυτή από ποτέ! – βρίσκεται στη Αφρική, με σκοπό να προστατέψει έναν πρόεδρο από επαναστάτες, και αναγκάζεται για πρώτη φορά να συνεργαστεί με τον νέο και πολλά υποσχόμενο πράκτορα OSS 1001.
Αντικαταστάτης, συνεργάτης ή ανταγωνιστής; Η τρίτη ταινία στις μυστικές περιπέτειες του κατασκόπου OSS 117.
Οι εντάσεις κλιμακώνονται ανάμεσα στην ανήσυχη έφηβη Γιούλια και τον καταπιεστικό πατέρα της Άντε, όταν τους επισκέπτεται ένας παλιός οικογενειακός φίλος, στο σπίτι τους, σε ένα νησάκι της Κροατίας.
Καθώς ο Άντε επιχειρεί να κλείσει μία συμφωνία που θα τους αλλάξει τη ζωή, η Γιούλια προσπαθεί να ξεφύγει από την ηρεμία και την απομόνωση, επιζητώντας την παρέα του ισχυρού επισκέπτη, ο οποίος της προσφέρει μία γεύση ελευθερίας, μέσα σε ένα Σαββατοκύριακο, όπου ξυπνούν η επιθυμία και η βία.
Τελευταίο Καλοκαίρι (Murina), που κέρδισε τη Χρυσή Κάμερα στο Φεστιβάλ των Καννών και βρίσκει τον Μάρτιν Σκορσέζε σε ρόλο executive producer, είναι μια μεθυστική κατάδυση στην καταπίεση, τη γεύση της ελευθερίας και την πρώτη συνειδητοποίηση του πόσο περίπλοκος μπορεί να είναι ο κόσμος των μεγάλων, για μια έφηβη που ανακαλύπτει τον εαυτό της.
Ο Μιλάν, για να γλιτώσει τη φυλακή, πρέπει να εκτελέσει 300 ώρες κοινωφελούς εργασίας σ’ έναν οίκο ευγηρίας.
Στην αρχή είναι σκέτη κόλαση, μέχρι που οι συνταξιούχοι οικότροφοι αποφασίζουν να τον… “υιοθετήσουν”.
Ένας ισπανός οδηγός του υπογείου σιδηροδρόμου στις Βρυξέλλες, βιώνει μια νύχτα την απόλυτη φρίκη.
Βλέπει ένα νεαρό να ετοιμάζεται να πέσει στις ράγες, μπροστά από το συρμό που οδηγεί ο ίδιος, και βλέποντας το πρόσωπό του προλαβαίνει να αντιληφθεί πως είναι ο γιος του, με τον οποίο είχαν χαθεί εδώ και χρόνια.
Όταν ο πατέρας μαθαίνει πως ο γιος του είχε εμπλακεί σε μια αιματηρή ληστεία αποφασίζει να πάρει το νόμο στα χέρια του, και να ακολουθήσει τη ματωμένη γραμμή των ιχνών που άφησε πίσω του το παιδί του, για να φτάσει στους εγκέφαλους τ
Η Αμίρα, μια 17χρονη Παλαιστίνια, ήρθε στον κόσμο χάρη στο σπέρμα που είχε φυγαδεύσει ο φυλακισμένος πατέρας της, ο Ναγουάρ, από το κελί του εγκλεισμού του.
Αν και όλα αυτά τα χρόνια από τη γέννησή της η σχέση τους περιοριζόταν στο επισκεπτήριο της φυλακής, ο Ναγουάρ εξακολουθεί να είναι ο ήρωάς της.
Η αγάπη και η στοργή των ανθρώπων του περιβάλλοντός τους την αποζημιώνουν –και με το παραπάνω– για την απουσία του πατέρα. Αλλά όταν ο Ναγουάρ επιχειρεί να κάνει άλλο ένα παιδί αποτυγχάνει και αποκαλύπτεται πως είναι στείρος, η Αμίρα χάνει τη γη κάτω απ’ τα πόδια της.
Μια ευαίσθητη εξερεύνηση του μικρόκοσμου του διχασμού και της ξενοφοβίας που υπάρχει στον σύγχρονο κόσμο, ένα συναρπαστικό πορτρέτο μιας δυνατής γυναίκας και μιας ολόκληρης χώρας σε αδιέξοδο.
Αυτή είναι η πρώτη ταινία ενός Αιγύπτιου σκηνοθέτη που διαδραματίζεται στην Παλαιστίνη.
Έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα της στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας και διαγωνίστηκε στο πλαίσιο του διαγωνισμού Orizzonti, κερδίζοντας δύο βραβεία, το Lanterna Magica Award και το Interfilm Award.
Επιλέχθηκε ως η συμμετοχή της Ιορδανίας για την Καλύτερη Διεθνή Ταινία μεγάλου μήκους στα 94α Όσκαρ.
Απεικονίζει τις μέρες του τέλους ενός αριστοκράτη στη Βεγγάλη και τις προσπάθειές του να διατηρήσει το κύρος της οικογένειάς του ακόμα και όταν αντιμετωπίζει οικονομικές αντιξοότητες.
Δύο αδέρφια το 1910 στην Καλιφόρνια δυσκολεύονται να διατηρήσουν την εύνοια του αυστηρού και προσηλωμένου στη βίβλο πατέρα τους καθώς ένα παλιό μυστικό για την χαμένη μητέρα τους έρχεται στην επιφάνεια.